FAQ

Dette er nogle af de mest spurgte spørgsmål og svarene herpå. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så kontakt os.

Kan jeg følge min ordre?
Når din ordre er pakket og afsendt modtager du automatisk en e-mail med et tracking number. Med dette kan du følge forsendelsens forløb via Post Nord Track &Trace system.
Bemærk, at der kan gå helt op til 36 timer før forsendelsen bliver registreret i systemet.

Er det muligt at få leveret til udlandet?
Vi tilbyder kun levering i Danmark. Der er derfor ikke muligt, at få din ordre leveret til udlandet samt Grønland og Færøerne.

Jeg har ikke modtaget min ordre?
Hvis du ikke har modtaget din ordre inden for 5 hverdage, skal du kontakte kundeservice på kundeservice@bondeboutique.dk. Telefon. 2298 1074 (Mandag til fredag 9.00 - 15.00)

Kan jeg afhente min ordre i jeres fysiske forretninger?
Personlig afhentning af en bestilling foretaget på bondeboutique.dk, kan ske i alle vores butikker. Alle ordrer afsendes fra vores varelager og leveres med Post Nord eller DAO.

Min ordre er gået tabt under forsendelsen?
Hvis din ordre går tabt under forsendelse, opretter vi en reklamation til Post Nord eller DAO. Bemærk, at fra vi opretter en reklamation, har Post Nord 24 timer til at finde ordren. Hvis Post Nord ikke kan finde ordren, fremsender vi en ny ordre eller refunderer købssummen til det anvendte betalingskort.

Hvor lang er leveringstiden?
Hos Bonde Boutique bestræber vi os på en hurtig levering, så alle ordrer leveres i løbet af 2-4 hverdage.
Alle ordrer, der placeres inden kl. 12.00 på en hverdag, afsendes sammen dag hvis varen er på lager. Ordrer der placeres herefter vil blive afsendt hurtigst muligt.
Når din ordre er pakket og afsendt modtager du automatisk en e-mail med et tracking number. I forbindelse med ordrer, der falder sammen med helligdage og weekender, kan længere leveringstid forekomme.

Hvad koster det at få leveret min ordre?
Det koster kr. 49,- i fragtomkostning ved køb under 499,95 kr. Du kan vælge at få din ordre leveret med enten Post Nord eller DAO (til privat adresse eller vælg selv udleveringadresse f.eks. Pakkeboks).

Kan jeg bestille på Bondeboutique.dk uden at have en kundeprofil?
Du kan godt foretage en ordrebestilling på bondeboutique.dk uden at være oprettet som kunde. Du skal blot ligge de ønskede varer i indkøbskurven samt indtaste kontakt, levering og betalings oplysninger.

Har jeg reklamationsret?
Hos Bondeboutique.dk får du altid 24 måneders reklamationsret gældende fra den dag, du modtager varen. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Reklamationer skal ske til bondeboutique.dk eller i butikken i Rødovre.

Hvad er en kampagnekode?
En kampagnekode er en kode, som giver en speciel rabat. Kampagnekoden tilbydes ofte i forbindelse med specielle kampagner eller f.eks. til kunder, som følger vores nyhedsbrev eller Facebookside.

Er det muligt at få min vare pakket ind som gave?
Det er altid muligt at få din vare pakket ind. Når du har lagt din ønskede vare i kurv, tryk på "Indkøbskurv" og sæt kryds i "Gaveindpakning".
Er det muligt at betale med et Bonde Boutique gavekort?
På bondeboutique.dk er det ikke muligt, at anvende et Bonde Boutique gavekort som betalingsmiddel. Alle gavekort købt på bondeboutique.dk kan altså kun benyttes i vores fysiske forretninger.

Hvornår trækkes pengene fra min konto?
Når din ordre er pakket og afsendt, gennemføres betalingen og pengene trækkes fra det anvendte betalingskort.

Er det muligt at betale via faktura eller bank?
Det er ikke muligt at betale pr. faktura eller bankoverførsel på bondeboutique.dk.

Min betaling vil ikke gennemføres?
Hvis dit betalingskort ikke accepteres, vil betaling ikke blive gennemført. Du vil med det samme kunne se på din skærm, at betalingen mislykkedes. Det kan f.eks. skyldes, at du ikke har indtastet de korrekte kortinformationer, at der ikke er kredit eller penge på kortet, eller at dit kort er spærret.

Hvilke betalingskort kan jeg anvende på bondeboutique.dk?
På bondeboutique.dk kan du anvende nedenstående betalingskort:
VISA/Dankort
VISA
VISA Electron
Mastercard
Molilepay

Jeg har fortrudt mit køb?
Da vi ofte sender ordren ud samme dag, som den placeres, kan vi ikke garantere, at vi kan nå at annullere din ordre, inden du modtager den. Hvis det dog sker, at du fortryder dit køb umiddelbart efter bestilling, bedes du hurtigst muligt kontakte Bonde Boutique´ s kundeservice på kundeservice@bondeboutique.dk og skrive afmeld ordre i emnefeltet.
I det tilfælde du når at modtage din ordre efter at have fortrudt dit køb, skal du blot sende forsendelsen tilbage via af Post Nord eller GLS og når vi har modtaget forsendelsen bliver pengene refunderet til det benyttede betalingskort.

Kan jeg ombytte en vare?
Ja, du skal bare udfylde retursedlen sende den retur sammen med varen. Du kan også bytte i en af vores fysiske butikker.

Kan jeg bytte min vare i de fysiske Bonde Boutique forretninger?
Alle varer købt på bondeboutique.dk kan byttes i vores fysiske forretninger. Reklamationer kan dog kun ske i Rødovre.

Værd at vide inden du returnere til os.
Vi tager et fragtgebyr på 39,- ved brug af medsendte returlabel,, hvorimod ombytning til en anden størrelse eller farve er altid gratis. (gælder ikke hvis du vil returnere i en af vores butikker, så er det altid gratis)